Film
Vi filmar när vi arbetar med dans, teater, poesi, musik och konst
på Kulturlabbet.
Ibland gör vi en hel film av det.
En sådan film är Vägen är målet
Kortfilmer
Vi gör korta filmer av olika slag.
Klick – med eller utan strumpor
Den här filmen var med på filmfestivalen i Göteborg
och har vunnit priser.
Skådespelare och andra från Kulturlabbet är med.
Fake Faktory
Två filmer som skojar med musiktävlingen Fame Factory.
Poesifilm
Poesiskräck
Mystica
Tre filmer med poesi.
|
Film
Några citat från arbetet med film:
"Alla här är filmstjärnor i Agnetas ögon." Sofia
"Ta fram kameran! Det är bara att filma." Sofia
"Film är fantastiskt." Linnea
"Film är det bästa jag vet faktiskt." Linnea
"Jag tycker det är jobbigt att se mig själv på film men jag lever för filmen." Sofia
"Superhäftigt att se mig på film." Lisa
"Jag vill se glad ut på film." Sarah
"August Strindberg gör film." Leif
|
 |